نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی در هلند به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر

نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی در هلند به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر 

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 

پنج‌شنبه  ۲ شهريور ۱٣۹۱ –  ۲٣ اوت ۲۰۱۲

 

نمایشگاه آثار مجسمه، نقاشی و عکس هنرمندان ایرانی و غیرایرانی در گالری پنجمین فصل در هلند به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر در آذربایجان ایران.

در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ برابر با ۱۱ آگوست ۲۰۱۲ زلزله ای به قدرت ۶.۲ ریشتر اهر و ورزقان و چند روستا و شهر دیگر را در آذربایجان ایران لرزاند. این حادثه موجب مرگ بیش از ۳۰۰ نفر و ویرانی ۲۴۵ روستا و مصدومیت بیش از ۳۰۰۰ نفر شده است.

با وجود اینکه از طرف دولت جمهوری اسلامی در اطلاع و کمک رسانی به هم میهنان آذری بی توجهی و سهل انگاری می شود، ولی گروه های مختلف مردم به صورت خود جوش به سرعت در کمک رسانی به مردم فاجعه دیده فعال می شوند.
ما بهروز نقی پور و مینو خواجه الدین از هنرمندان ایرانی مقیم هلند و آلمان نیز همگام با این حرکت مردمی در جهت کمکی هر چند ناچیز، ایده برگزاری نمایشگاهی از آثار مجسمه و نقاشی و فروش این آثار به نفع زلزله دیدگان را با مسعود غریبی مدیر گالری پنجمین فصل در هلند مطرح کردیم. با موافقت و حمایت مسعود غریبی، ۱۸ هنرمند ایرانی و غیر ایرانی مقیم هلند و آلمان به فراخوان ما جواب مثبت دادند و در این نمایشگاه شرکت و حضور خواهند داشت. آثار هنرمندان: بهروز نقی پور، مینو خواجه الدین، مسعود غریبی، فرهاد فروتنیان، حسین رزاقی، بهارک دهقان، مریم دادخواهان، علیرضا درویش، جین هامیلتون، محمود ساتری، گابریل کلیمک، حسین عظیم زاده، یوسف عابدی نژاد، مریم اسکندری، فرناز صداقت بین، مجید ساعیان، روبرت فن ری، راین ساندرز در این نمایشگاه به معرض فروش گذاشته می شود.
کل در آمد حاصله از فروش آثار هنری در این نمایشگاه از طریق دوستانی که فعال در کمک رسانی به مردم زلزله زده هستند به طور مستقیم برای کمک به مردم فاجعه دیده مصرف خواهد شد.

نمایشگاه در تاریخ شنبه ۱ سپتامبر ۲۰۱۲ ساعت ۱۶:۰۰ توسط پروفسور دکتر تورج اتابکی بازگشایی خواهد شد و به مدت دو هفته تا تاریخ پنج شنبه ۱۳ سپتامبر برقرار خواهد بود.

با سپاس از حمایت هنرمندان شرکت کننده امیدواریم با فروش آثار آنها قدمی هر چند کوچک در کمک به هم میهنانمان در ایران برداشته باشیم.

با احترام
بهروز نقی پور، ویژوال آرتیست
مینو خواجه الدین، ویژوال آرتیست
مسعود غریبی، ویژوال آرتیست و مدیر گالری پنجمین فصل

جهت اطلاعات بیشتر:
b.naghipour@gmail.com
minoo.aldin@googlemail.com
gharibi@hotmail.nl

Adres:
Galerie het vijfde seizoen
Rokkeveenseweg 2
2712XZ Zoetermeer
Nederland
Tel.: 0031641084661

https://www.facebook.com/galerie.hetvijfdeseizoen

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *